zaterdag, augustus 26, 2006

Happy girl

Waar maak je mij echt heel ongelukkig mee? Als ik er vroeg uit moet op zaterdagochtend...Ok het was al (pas) half tien, maar toch!
Gelukkig werd ik binnen de korste keren heel erg happy omdat ik gratis allemaal nieuwe kleren kreeg! Hoera!

Nu zie ik je denken, 'gratis allemaal nieuwe kleren?!' Wat blijkt nou, een familielid van mij heeft al haar warme wintertruien niet meer nodig! Hoera! En dubbel hoera omdat ze exact dezelfde maat heeft als ik en (min of meer) de zelfde kledingsmaak!
Count my blessings: 2 truien met boothals, 2 mouwloze coltruien, 4 coltruien met lang mouwen, 4 vestjes, 2 coltruien met 3-kwartsmouwen, 1 giletje, 1 jurk en 1 mooi zwart net jasje, en 1 vet mooie zwarte trui.
Ok, echt "nieuw" zijn ze niet, maar voor mij voelen ze wel als nieuw...

Geen opmerkingen: