zaterdag, september 02, 2006

stress...

Op vakantie gaan moet een blije bedoening zijn maar ik schiet toch elk jaar weer in de stress, en hoe verder de bestemming hoe groter de stress. Volgens mij bestaat er een formule voor om dat te berekenen: vluchttijd x het aantal paar schoenen dat mee gaat of zoiets...In mijn geval is mijn uitslag dan 10 uur x 4 paar schoenen = 40 stresspunten op een ladder van 60 ofzo? Want 6 paar schoenen lijkt me toch wel het maximale wat je meeneemt....

Naast de vakantiestress zit ik ook nog eens met appartementenstress; ik kan misschien aan een appartementje komen..ik ga volgende week zelfs kijken. Maar op de een of andere manier komt mijn hoofd niet van de gedachte af "stel dat het niet leuk is en ik moet daar wonen?" Dat is zo'n bizarre gedacht, want...als het niet leuk is dan woon je daar toch niet? En als het wel leuk is, is het dan betaalbaar? En als het betaalbaar is, kan ik er per 15 oktober in...Dan woon ik ineens op mezelf..ik kan me daar geen voorstelling van maken, behalve dat ik als een soort bridget jones moederziel alleen op een versleten bank pizza's zit te eten....Godzijdank dat Lars en ik gaan samenwonen, want anders zal ik op den duur daar ook nog een oma-onderbroek moeten bij denken...

Weet je, ik moet het gewoon van me af zetten allemaal maar gezien ik zo'n pieker-kip ben die maar rondjes blijft rennen in haar hoofd zal mijn stress pas over zijn als ik a) het appartement heb gezien en b) in het vliegtuig zit..nog 6 dagen stressen dus...

Geen opmerkingen: