zaterdag, september 30, 2006

Freedom rules!

Meteen een correctie over onderstaand verhaal, dat slaat natuurlijk alleeeeen op alle stomme nederlanders die ik niet ken...en niet op familie of nona of nat of andere mensjes van wie ik heel veel hou!

Ik ben nog steeds van mening dat Nederland stom is, maar Maastricht is op dit moment minder stom dan Amsterdam...misschien omdat het wat buitenlandser voelt dan Amsterdam.
En mijn overtuiging dat je meer moet "leven" in je leven staat ook nog steeds als een boom overeind!
Soms moet je sprongen wagen in je leven die je eigenlijk niet zou durven..Zoals bijvoorbeeld in het buitenland gaan wonen. Als sinds dat Lars en ik elkaar kennen zeggen we dat we in Zuidfrankrijk willen wonen, een hotel beginnen ofzo, of een camping. Gisteren hebben we het er weer over gehad..het lijkt me zo leuk! Maar ja dan moet je wel alles achterlaten...en das niet zo makkelijk maar je zult toch iets moeten opgeven denk ik als je zo'n droom achterna wilt! Het blijft nu nog even een droom, maar wel een die voelt alsof ie verwezelijkt moet worden en niet pas als we oud en grijs zijn, maar nu! Het zou ook veel beter zijn voor Lars' gezondheid, hier is ie altijd benauwd door de luchtvervuiling daar niet..En ik zou altijd mooi bruin en superblond zijn! (heb het over mijn haarkleur he?) En ik kan toch al frans dus ik kan daar meteen aan de slag...en Lars spreekt ook al aardig frans!

Ah oui c'est la vie...ga straks oer-hollands fietsen naar de Mediamarkt...

1 opmerking:

Anoniem zei

Blij om te lezen dat je het leuk gehad hebt op vakantie, snap je nu mijn post aruba blues een beetje? Waanneer is het foto-kijk-tijd?

Kus Natalie

P.S.
Het is meant to be schat ;)